05.06.2018

Горьковський автозавод представляє спецтехніку, створену на базі автомобілів збільшеної вантажопідйомності «ГАЗель NEXT 4,6» і «ГАЗон NEXT 10» на виставці bauma CTT RUSSIA 2018. Вперше показані спеціальні модифікації, створені на базі вантажопасажирської «ГАЗель NEXT 4,6» з дворядної кабіною : самоскид і автомобіль з краново-маніпуляторной установкою, а також «ГАЗон NEXT 10» з краново-маніпуляторной установкою. Виставка проходить в МВЦ «Крокус-Експо» в Москві з 5 по 8 червня.

Горьковський автозавод представляє на виставці будівельного обладнання та технологій bauma CTT RUSSIA 2018 спеціальну техніку, створену на базі нових моделей автомобілів «ГАЗель NEXT 4,6» і «ГАЗон NEXT 10».

На виставці вперше демонструється спецтехніка на базі вантажопасажирської версії легкого комерційного автомобіля «ГАЗель NEXT 4,6». Завдяки дворядної кабіні забезпечується оптимальне поєднання пасажиромісткості та вантажопідйомності автомобіля при збереженні невеликих габаритів, зручних для переміщення в завантаженому міському просторі. «ГАЗель NEXT 4,6» дозволяє перевозити робочу бригаду до 7 осіб і від 1,2 до 2 т вантажу.

Самоскид «ГАЗель NEXT 4,6» укомплектований бортовою платформою з можливістю розвантаження на три сторони, яка встановлена ​​на високоміцні кульові опори італійської компанії ItalAutoCar. Борти виготовлені з катаного профілю (завтовшки 1,5 мм), профіль покритий двокомпонентним лакофарбовим покриттям, що забезпечує високий рівень корозійної стійкості. Можливість управління платформою за допомогою виносного пульта дозволяє контролювати процес вивантаження, перебуваючи поза кабіною. Передбачена можливість установки тенту, який захищає вантаж від опадів і видування при русі. Обсяг кузова - до 6,3 куб. м, вантажопідйомність - 2 т. Споживачі також можуть замовити автомобіль у версії з однорядною кабіною. Його вантажопідйомність складе 2,1 т, а з об'ємом кузова - до 8 куб. м.

Автомобіль «ГАЗель NEXT 4,6» з краново-маніпуляторной установкою (КМУ) поєднує в собі функції автокрана і звичайної вантажівки. КМУ виготовлена ​​з високоміцної сталі, що забезпечує міцність конструкції при порівняно невеликій вазі. За бажанням покупця кран-маніпулятор може бути оснащений лебідкою, буром, двощелепний ковшем, вилковим підхопленням і іншим устаткуванням. Система захисту від перевантаження не дозволяє оператору перевищувати допустимі навантаження, оберігаючи обладнання від аварії або поломки. Триколісні міст в підставі крана-маніпулятора зменшує ударні навантаження на раму автомобіля під час руху по нерівних дорогах. Система управління КМУ розділена на дві частини: на одному розподільнику - управління опорами, на іншому - стрілою. Завдяки цьому установка захищена від помилок оператора і випадкового втягування опори в момент, коли на стрілі знаходиться вантаж. Максимальний виліт стріли - 4,7 м; вантажопідйомність крана на максимальному вильоті - 635 кг; маса вантажу, що перевозиться - 1,2 т.

Автогідропідіймач (АГП) на базі «ГАЗель NEXT 4,6» - з однорядною кабіною. При виробництві підйомного пристрою використовується легована високоміцна сталь, що значно знижує масу механізму і робить можливим установку АГП на шасі легкого комерційного автомобіля. Електропроводка і рукава високого тиску розташовані всередині стріли автопідйомника, що гарантує надійний захист від механічних пошкоджень. Управління опорами здійснюється з пульта управління, розташованого під настилом платформи. Система обмеження вантажного моменту запобігає руху стріли за межі робочої зони. Гідропідйомник оснащений алюмінієвим кошиком з електроізоляції до 2000В, можлива установка пластикового кошика з електроізоляції до 10000В. Кошик обладнана обмежувачем граничного вантажу; кнопкою запуску і зупинки двигуна, розеткою 220В для підключення електроінструменту, і, як опція, висновком для підключення пневмоінструменту і подачі води на висоту. Залежно від комплектації робоча висота підйому становить від 20 до 24 м, виліт стріли - до 10,2 м, вантажопідйомність кошика - до 250 кг.

Середньотоннажний вантажівка «ГАЗон NEXT 10» з КМУ здатний перевозити до 4 т вантажу. Максимальний виліт стріли крана-маніпулятора становить 9,8 м, мінімальний - 2,6 м, вантажопідйомність КМУ на максимальному вильоті - 600 кг, на мінімальному - 3 200 кг. Посилений надрамник під КМУ інтегрований в надрамник платформи таким чином, що вони стають єдиним цілим. Завдяки цьому навантаження при вантажно-розвантажувальних роботах рівномірно розподіляється по рамі автомобіля. Між лонжеронами надрамника по всій його довжині наварені хрестоподібні кронштейни, які надають платформі додаткову міцність при скручують навантаженнях. Кріпильні петлі кріплення вантажу розташовані в поглибленнях по самому краю вантажного простору і не виступають над поверхнею настилу - це значно полегшує кріплення габаритних вантажів.

Виробництво моделей підвищеної вантажопідйомності «ГАЗель NEXT 4,6» і «ГАЗон NEXT 10» почалося в Нижньому Новгороді в грудні 2017 року. Конструктивні відмінності легкого комерційного автомобіля «ГАЗель NEXT 4,6» - новий задній міст типу «Спайсер», гальмівна система з дисковими гальмівними механізмами на всіх колесах і АБС, збільшена ширина бортової платформи. Крім підвищеної вантажопідйомності автомобіль відрізняється збільшеною на 10 см шириною вантажної платформи. Середньотоннажний вантажівка «ГАЗон NEXT 10» може перевозити до 5,9 т вантажу. Збільшена до 2550 мм ширина бортової платформи дозволяє розміщувати в кузові до 12 європалет. Одна з головних конструктивних особливостей автомобіля - пневматична підвіска задньої осі - дозволяє регулювати висоту кузова при навантаженні / розвантаженні і підтримувати її на постійному рівні в процесі їзди, незалежно від ступеня завантаження автомобіля, а також забезпечує плавність ходу навіть при русі по розбитим дорогам. Колісна база в заводському виконанні збільшена на 635 мм, що дозволило більш рівномірно розподілити навантаження між передньою і задньою осями. Гальмівна система автомобіля - пневматична, з дисковими механізмами всіх коліс, з функціями АБС і ASR.